تخصصی ترین فروشگاه ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی

0
دسته بندی‌های محصولات
0

ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Solar Pro

1.820.000تومان

ابعاد/ وزن : 55x49x12 میلی متر/ 45 گرم (با بند)

سنسورها : پایش ضربان قلب، پایش اکسیژن خون، حسگر حرکت، فشار سنج

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه : دارد/ مقاوم در برابر نفوذ آب (2ATM)

نوع صفحه نمایش : AMOLED

تعداد رنگ/ رزولوشن : 466×466 پیکسل

فرم صفحه نمایش : گرد

صفحه نمایش همیشه روشن : دارد

اندازه صفحه نمایش : 1.43 اینچ

ظرفیت باتری : 300 میلی‌ آمپر ساعت

بازدهی باتری : تا 7 روز (استفاده‌ عادی)، تا 20 روز (فقط نمایش ساعت)

پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام : ندارد

پشتیبانی از زبان فارسی در منو : ندارد

سایر مشخصات مهم : سازگاری با بند های 22 میلی متری، دارای بیش از 100 نوع حالت ورزشی، دارای قابلیت SOS برای برقراری تماس اضطراری، پشتیبانی از بیش از 150 واچ فیس، دارای مجیک باتن فعال، پایش وضعیت خواب و سلامت ماهیانه بانوان، دارای دستیار صوتی AI، ساختار مقاوم در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی سخت

توضیحات

ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou Solar Pro یک ساعت اسپرت است که از طراحی بی نظیر و فوق العاده ای پشتیبانی می کند. این ساعت را به صورت ضد رسوب طراحی کردند بنابراین از مقاومت فوق العاده بالایی برخوردار است. به این ترتیب می تواند یک گزینه مناسب در تمامی قسمت های زندگی شما باشد.

معرفی ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou Solar Pro
ساعت هوشمند شیائومی مدل HAYLOU SOLAR PRO را در ابعاد 55*49*12 میلی متر تولید نمودند که از بندهایی با عرض 22 میلی متر پشتیبانی می کند. میزان وزنی که برای این ساعت هوشمند هایلو همراه با بندهای آن در نظر گرفتند نیز در حدود 45 گرم است. بنابراین از وزن ایده آل و نرمالی هم برخوردار می باشد. یک نمایشگر در ابعاد 1.43 اینچی را برای ساعت فوق در نظر گرفتند که از نوع AMOLED می باشد. وضوح تصویر آن را در حدود 466*466 پیکسل بیان کردند.
طراحی این ساعت جذاب و بی نظیر است و در اطراف آن می توانید شاهد دکمه هایی باشید که کار با ساعت هایلو را برای شما آسان تر می کنند. با استفاده از دکمه چرخشی، به راحتی وارد منو شوید و میانبر بزنید. نمایشگر تمام لمسی و به صورت رنگی می باشد و از وضوح فوق العاده ای هم برخوردار است. بنابراین با توجه به ویژگی های موجود در صفحه نمایش، توانایی مشاهده محتوای مورد نظر در وضوح و روشنایی خیره کننده ای را خواهید داشت.
پشتیبانی بیشتر از 100 حالت ورزشی در ساعت هایلو سولار پرو
این که بتوانید به یکباره با بیشتر از 100 حالت ورزشی به تناسب اندام خود بپردازید، می تواند فوق العاده باشد. بنابراین فرقی نمی کند که به چه ورزش هایی علاقه دارید و یا در آن فعالیت دارید، می توانید از طریق این ساعت هوشمند، به راحتی به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید. به این ترتیب تمامی جنبه های برنامه تمرینی خود را نیز تامین نمایید.

قابلیت نظارت بر سلامت چندگانه
با توجه به نظارت جامع سلامتی که در این ساعت هوشمند haylou وجود دارد، می توانید از سلامت خود مراقبت کاملی داشته باشید. لازم است بدانید که این ویژگی دارای مزایای بی شماری می باشد و توانایی دنبال نمودن معیارهای سلامتی خود را در تمامی طول روز خواهید داشت. پایش ضربان قلب، نظارت بر میزان اکسیژن خون، فشارسنج، نظارت بر وضعیت خواب و پایش وضعیت خواب، بررسی حالات و احساسات و همینظور نظارت بر سلامت زنان هم در این ساعت قابلیت دسترسی دارند.

عملکرد SOS
در صورت تمایل، می توانید ساعت را از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل کنید و در آن، یک شماره اضطراری تعریف کنید. با انجام این کار، می توانید آرامش خاطر خود را تضمین کنید. این که بدانید در مواقع اضطراری می توانید از این طریق درخواست کمک دهید، از اهمیت بالایی برخوردار است و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

دستیار صوتی هوش مصنوعی
با استفاده از دستیار صوتی هوشمند، می توانید بدون اینکه از دستان خود، بهره ببرید، به راحتی تمامی اقدامات و دستورات لازم را به ساعت هوشمند خود وارد کنید. بنابراین تجربه بهتری در استفاده از انواع ساعت هوشمند شیائومی را خواهید داشت که اهمیت بالایی دارد.

ساعت هوشمند هایلو سولار پرو با قابلیت مکالمه
از آن جایی که می توانید با استفاده از بلوتوث ورژن عالی، ارتباطی میان ساعت هوشمند و گوشی خود ایجاد کنید، باید بدانید که امکان برقراری تماس های بلوتوثی هم دارید. بنابراین به راحتی و تنها با یک کلیک، تماس تلفنی خود را برقرار نمایید. حتی امکان پاسخگویی تمامی تماس های وارده در گوشی خود را هم دارا هستید.

نسخه بلوتوث ساعت Haylou Solar Pro
با وجود تراشه بلوتوث مدرن و به روز، می توانید اتصال پایدار و سریع را تجربه کنید. این مورد در پردازش سریع تر، چیزی در حدود 80 درصد بهتر عمل می کند. بنابراین قابلیت مشاهده تصاویر پس زمینه به صورت 2 بعدی را خواهید داشت و تجربه بهتری از نظر مشاهده تصاویر جذاب خواهید داشت.

مقاومت بالا و ضد آب
طراحی و ساخت بدنه این ساعت به گونه ای می باشد که برای آن گواهی 2ATM مبتنی بر دوام و انعطاف پذیری صادر کردند. بنابراین می توانید در مواجهه با چالش های متفاوت، همچنان از این ساعت استفاده کنید و بدانید که مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. بر اساس استاندارد موجود، ساعت فوق در برابر حرارت 55 درجه سانتی گراد و همینطور سرمای -40 درجه نیز مقاومت بالایی دارد. تا 95 درصد در مقابل رطوبت مقاوم است و می تواند در برابر ضربات وارده و همینطور یخ و یخ زدگی هم از خود مقاومت بالایی نشان دهد.

باتری ساعت هوشمند هایلو Solar Pro
با توجه به باتری بی نظیری که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفتند، می توانید تا 7 روز استفاده معمولی از شارژ آن برخوردار باشید. همچنین اگر ساعت را در حالت آماده به کار قرار دهید، این زمان تا 20 روز افزایش پیدا خواهد کرد و می توانید بدون نیاز به شارژ مجدد، همچنان متصل و فعال باقی بمانید. شارژ این ساعت هوشمند از طریق شارژ بی سیم امکان پذیر است که بر سایر جذابیت های آن می افزاید. ظرفیت باتری که برای این ساعت در نظر گرفتند معادل 300 میلی آمپر است که بسیار مناسب می باشد.

پشتیبانی بیشتر از 150 واچ فیس
با توجه به وجود بیشتر از 150 واچ فیس در این ساعت هوشمند، می توانید نسبت به ایجاد یک سبک منحصر به فرد، اقدام نمایید. بر اساس سلیقه و همینطور استایلی که دارید، یک طرح را برای ساعت خود در نظر بگیرید. هر انتخابی که در این رابطه داشته باشید، می تواند سلیقه شخصی شما را منعکس کند و بیانگر نیازهای شما باشد. از آن جایی هم که نمایشگر ساعت فوق، به صورت همیشه روشن طراحی و تولید شده است، باید بدانید که این واچ فیس ها به شکل همیشگی نمایش داده می شوند.

تنوع در رنگبندی ساعت هوشمند هایلو Solar Pro
اگر می خواهید در انتخاب رنگ ساعت هوشمند دستتان باز باشد این مدل از ساعت هایلو این امکان را به شما می دهد. ساعت هوشمند هایلو را در 5 رنگ خاص و جذاب تولید و عرضه کرده اند. هر کدام از این رنگ ها می تواند نظر شما را به طور کامل جلب کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

گارانتی

گارانتی شرکتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Solar Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *