تخصصی ترین فروشگاه ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی

0
دسته بندی‌های محصولات
0

کابل شارژ Type C سامسونگ مدل S10

90.000تومان

سازگار با: انواع شارژر فست موبایل و تبلت

نوع کابل: USB

طول کابل: ۱۰۰ سانتی متر

نوع رابط: USB Type-C

قابلیت‌ها: امکان انتقال اطلاعات

بازه طول کابل: طول کابل ۱۶ تا ۱۰۰ سانتی متر

توضیحات

اگر دغدغه تهیه کابل شارژ برای گوشی های سری S سامسونگ را دارید، کابل شارژ Type C سامسونگ مدل EP-DG970BBE را به شما توصیه می‌کنیم. این محصول، محصول رسمی از کمپانی سامسونگ بوده و کابل اصلی گلکسی S10، گلکسی S10+ و گلکسی S10e محسوب می‌شود. البته استفاده از این کابل، به خانواده اس سامسونگ محدود نشده و تمام موبایل‌های مجهز به پورت تایپ سی را پوشش می‌دهد.

ساختار با کیفیت

سفت و سخت ترین استانداردها، در طراحی و ساخت این کابل رعایت شده است. در بازاری که اقلام ساده‌ای همچون کابل شارژ فیک و غیر اورجینال به وفور یافت می‌شود، پیدا کردن یک محصول اصل، کمی مشکل به نظر می‌رسد. این کابل شارژ پوشش چند لایه، مقاوم در برابر گرما و انعطاف پذیر دارد. در محل بست‌ها نیز محکم کاری شده و در صورت استفاده مستمر، دچار قطعی نخواهد شد. همانطور که می‌دانید، یک سر کابل در اختیار کانکتور Type-C و در طرف دیگر کانکتور USB داریم.

مشخصات کابل شارژ Type C سامسونگ مدل EP-DG970BBE

طول این کابل نرخ استاندارد 1 متری دارد و بارزترین مشخصه رقابتی آن، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است. علاوه بر شارژ سریع، در انتقال اطلاعات نیز سرعت قابل قبولی دارد و درخور خانواده S سامسونگ، ظاهر شده است. با خیال راحت این کابل را جایگزین کابل های فیک یا فرسوده خود نمایید چرا که در برابر افزایش دما، افزایش جریان، افزایش ولتاژ مقاوم بوده و باتری گوشی شما را در معرض کمترین خطر ممکن قرار می‌دهد.

اگر به کابل شارژ سامسونگ نیاز دارید، ما این مدل را به شما توصیه می‌کنیم.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

گارانتی

سلامت فیزیکی کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل شارژ Type C سامسونگ مدل S10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *