تخصصی ترین فروشگاه ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی

0
دسته بندی‌های محصولات
0

سوالات متداول

امکان فروش یا تحویل حضوری فراهم می‌باشد؟
بله فروشگاه اینترنتی ذوزنقه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در خدمت مشتریان عزیز می باشد. آدرس جهت خرید حضوری اصفهان میدان انقلاب ابتدای خیابان کمال اسماعیل مجتمع کلکسیون پلاک دوم موبایل ذوزنقه می باشد و همچنین ساعات کاری شنبه الی پنج شنبه 10 صبح الی 14 و 17 الی 22 شب می باشد.
بازه زمانی برای شهرهای مختلف پس از ثبت سفارش چند روز می‌باشد؟
ارسال با پست پیشتاز 2 الی 5 روزکاری ارسال با تیپاکس 2 الی 4 روز کاری ارسال با پیک موتوری در شهر اصفهان در همان روز لازم به ذکر است تحویل به پست پیشتاز و تیپاکس از زمان ثبت سفارش 24  الی 72 ساعت کاری می‌باشد.
گارانتی‌ها معتبر است؟
تمامی گارانتی‌ها معتبر بوده و تحت نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کنند. لذا در صورت مواجه با هرگونه مشکل گارانتی مربوطه پاسخگو خواهد بود.
قیمت‌ها و موجودی‌های سایت به روز است؟
قیمت‌ها و موجودی‌های سایت به روز می‌باشند و در لحظه و با توجه به نوسانات بازار امکان تغییر قیمت وجود دارد لذا این تغییر تا زمان قبل از پرداخت اعمال می‌شود، حتما قبل از پرداخت وجه مبلغ واریزی را چک نمایید.
مرجوعی در چه صورت انجام نخواهد شد؟
-بیش از 7 روز از زمان سفارش نباید گذشته باشد -محصول مرجوعی می‌بایست پلمپ باشد -در صورتی که محصول از پلمپ خارج شده بعد از هماهنگی و ارسال، توسط کارشناسان ما بررسی شده و در صورت تایید ایشان، مراحل مرجوعی انجام می‌شود؛ در غیر این‌ صورت محصول مجددا برای مشتری ارسال می‌گردد. -از لحاظ ظاهری به محصول مرجوعی نباید ایرادی وارد شده باشد. -توجه داشته باشید که هزینه ارسال و عودت به عهده خریدار می‌باشد و مبلغ محاسبه و طی 72 ساعت عودت داده خواهد شد.
چطور می‌توانیم تخفیف بگیریم؟
فروشگاه اینترنتی ذوزنقه با توجه به مناسبت‌های مختلف کالا‌های محبوب را با تخفیفات شگفت انگیز ارائه می‌دهد که می‌توانید از این فرصت استفاده کنید همچنین با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما به نشانی Instagram.com/zznghmobile از تخفیفات ویژه ای که در استوری ها اطلاع رسانی می شود بهره مند شوید.