تخصصی ترین فروشگاه ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی

0
دسته بندی‌های محصولات
0

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13

620.000تومان

نوع اتصال: بی سیم

رابط: بلوتوث

ویژگی‌های خاص: طراحی ارگونومیک، دارای فناوری ENC با 4 میکروفن جهت کاهش صداهای مزاحم ، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، دارای دکمه کنترل لمسی، قابلیت پخش صدا به صورت HiFi، دارای برد 10 متر، پشتیبانی از اپلیکیشن QCY

توضیحات

هندزفری بلوتوثی qcy t13 یکی از پرفروش‌ترین هندزفری‌های موجود در بازار ایران به حساب می‌آید و با ایجاد تعادلی عالی میان قیمت و عملکرد، توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. ایرپاد qcy t13، طراحی ارگونومیک و عملکردی بسیار خوب در پخش موسیقی دارد و می‌تواند تجربه‌ای عالی از خرید را برای شما رقم بزند. مناسب بودن قیمت این ایرپاد باعث شده تا بسیاری از برندهای مطرح، به دنبال ارائه محصولی برای مقابله با شیائومی و زیرمجموعه آن یعنی QCY باشند.

طراحی و کیفیت ساخت هندزفری Qcy T13

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل t13 tws، ظاهر بسیار جذابی دارد و در همان برخورد اولیه می‌تواند هر کسی را مجذوب خود کند. مهندسان شیائومی در طراحی این محصول، از کپسول‌های فضایی الهام گرفته‌اند تا شاهد تولید دستگاهی بسیار زیبا باشیم. ساقه‌ها، اندازه‌ای نسبتا کوتاه دارند و طراحی حرفه‌ای سری‌ها، مانع از خستگی گوش در استفاده طولانی‌مدت خواهد شد. به علاوه، در اینجا خبری از کلیدهای فیزیکی نبوده و همه کارها از طریق پنل لمسی تعبیه‌شده بر روی گوشی‌ها انجام خواهد شد.

هدفون کیو سی وای t13 به درگاه USB-C مجهز شده است تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه، کیس آن را شارژ کنید. خوشبختانه، یک کابل کوتاه و البته باکیفیت هم داخل جعبه قرار داده شده است تا برای شارژ کیس همراه، نیازی به کابل‌های اضافی نداشته باشید. خود هندزفری‌ها نیز با اتصال مغناطیسی در داخل کیس، شارژ خواهند شد. این هندزفری به مقاومت IPX6 مجهز است و به همین خاطر، پاشش آب را تا حد خوبی تاب می آورد. این هندزفری با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد؛ بنابراین با هر گوشی که دارید می توانید از این هندزفری استفاده کنید.

مشخصات ایرپاد Qcy T13

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل t13 به درایورهای بزرگ 7.2 میلی‌متری مجهز شده است و می‌تواند صدایی بلند و بسیار باکیفیت HiFi را تولید کند. این درایور از کدک SBC نیز پشتیبانی می‌کند تا صدا با بالاترین کیفیت منتقل شود. خوشبختانه، استفاده از درایورهای پیشرفته سبب افزایش قیمت ایرپاد کیو سی وای t13 نشده و هدفون qcy t13 در مقایسه با محصولات هم‌رده خود، عملکرد بسیار خوبی دارد.

ایرپاد t13 برای مکالمه، مجموعا 4 میکروفون بر روی بدنه با پشتیبانی قابلیت حذف محیطی یا همان ENC دارند؛ این ترکیب کمک می‌کند تا صدای شما با وضوحی بسیار بالا به مخاطبان رسیده و نیازی به نگرانی در مورد انتقال صدا وجود نداشته باشید.

ایرپاد qcy t13 اورجینال به وسیله باتری 380 میلی‌آمپری تعبیه‌شده در داخل کیس همراه، شارژ می‌شوند و با هر با شارژ می‌توانند تا 8 ساعت موسیقی پخش کنند. البته، اگر زمان شارژ را هم در نظر بگیریم، بازدهی باتری هندزفری qcy t13 به مجموعا 40 ساعت خواهد رسید. کیو سی وای می‌گوید این هندزفری از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه، با فقط 5 دقیقه شارژ این هندزفری می‌توانید تا یک ساعت از آن استفاده کنید.

سایر ویژگی‌ها هندزفری کیو سی وای T13

کیو سی وای تی ۱۳ برای اتصال به دستگاه‌های مختلف، از بلوتوث نسخه 5.1 قدرت می‌گیرد؛ این فناوری ضمن ایجاد اتصال پایدار، به کاهش مصرف برق نیز کمک بسزایی کرده و مانع از افت کیفیت در انتقال صدا خواهد شد. خوشبختانه، کاربران می‌توانند اپلیکیشن اختصاصی QCY را هم روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و از امکانات ویژه آن مثل دریافت به‌روزرسانی‌های مربوطه، تنظیم صدا، شخصی‌سازی فرمان‌های لمسی و … برای ایرپاد مدل qcy t13 برخوردار شوند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی, سفید

گارانتی

گارانتی شرکتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *